2017. június 17., szombat

A sátán boldogmondásai


A SÁTÁN BOLDOG MONDÁSAI


Boldogok, akik túl fáradtak, vagy elfoglaltak Isten Házába menni vasárnap, mert ők az én legjobb munkatársaim.

Boldogok, akik a lelkipásztor elszólásaira és hibáira figyelnek, mert ők semmit sem kapnak az igehirdetés által.

Boldogok azok a gyülekezeti tagok, akik azt hiszik, hogy gyülekezetük minden problémájában benne kell lenniük, de a megoldásokban sohasem.

Boldogok a pletykálkodók, mert ők megszomorodást és szakadást munkálnak, és én azt nagyon szeretem.

Boldogok a könnyen sértődők, mert hirtelen megharagudnak és elhagyják a gyülekezetet.

Boldogok, akik nem adakoznak Isten munkájára, mert ők ez által nekem segítenek.

Boldog az, aki gyakran hangoztatja, hogy szereti Istent, de utálja lelki testvéreit. Az ilyen mindörökké velem lesz.

Boldogok a békétlenségre igyekvők és bajkeverők, mert ők a Sátán gyermekeinek neveztetnek.

Boldogok, akiknek nincsen idejük imára, mert ők könnyű zsákmányok nekem.

Forrás: Douglas Parson: Pulpit Helps.
Magyarra fordította: Steiner József, 2000

Zilah-Fenyvesi Református Gyülekezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése