2023. január 29., vasárnap

Mi a templom?



Mi a templom?

A templom kemény.
A templom nehéz annak, aki belép az ajtókon, fél az ítélkezéstől.
A templom nehéz a lelkész családjának, egy egész test mikroszkópja alatt.
A templom nehéz a világ által megtört és megvert tékozló léleknek hazatérve.
A templom nehéz annak a lánynak, aki úgy néz ki, hogy minden megvan neki, de nincs.
A templom nehéz annak a párnak, akik végig harcolták az egész utat a szolgálatig.
A templom nehéz az egyedülálló anyukának, körülvéve egymás kezét fogva párokkal és látszólag tökéletes családokkal.
A templom nehéz az özvegynek és az özvegynek, ha nincs meghívás az istentisztelet utáni ebédre.
A templom nehéz a diakónusnak egy elhidegült gyerekkel.
A templom nehéz annak, aki istentiszteleti énekeket énekel, elárasztja a szöveg súlya.
Az egyház nehéz annak az embernek, aki bizonytalan a vezetői szerepében.
A templom nehéz annak a feleségnek, aki arra vágyik, hogy egy igaz ember vezesse.
A templom nehéz a bölcsődei önkéntesnek, aki kétségbeesetten vágyik arra, hogy szeressen egy babát.
A templom nehéz az egyedülálló nőnek és a szingli férfinak, imádkoznak, hogy Isten hozzon nekik egy társat.
Nehéz a templom a skarlát betűt viselő kamasz lánynak, szégyelli a hibáit.
A templom nehéz a bűnösöknek.
A templom nehéz nekem.
Nehéz, mert kívülről minden ragyogónak és tökéletesnek tűnik. Vasárnap a legjobb viselkedésben és öltözködésben.
Azonban ezek alatt a rétegek alatt tökéletlen emberek, testi lelkek, önző indítékok testét találod.
De itt van a templom szépsége:
Az egyház nem épület, mentalitás vagy elvárás.
A templom egy test.
Az egyház a bűnösök csoportja, akiket kegyelem mentett meg, testvérségben élnek, mint szentek.
A templom a hívők teste, akiket testvérekként és nővérekként köt össze az örök szeretet.
A templom egy szent föld, ahol a bűnösök egyenlőkként állnak a kegyelem trónja előtt.
A templom menedék az összetört szíveknek, és a hatalmas harcosok kiképzőhelye.
A templom a konfrontáció és a meghívás összefonódása. Ahol szembesítik a bűnnel, és a szíveket meghívják a helyreállítás keresésére.
Az egyház lecke a hitről és a bizalomról.
Az egyház terheket hordozó és reményt adó.
A templom egy család. Egy család összejön, félreteszi a különbségeket, elfelejti a múlt hibáit, örül a legkisebb győzelemnek.
A templom, a teste és a bűnösök-szentek köre az, ahol Ő lakik, és ha kérjük, hűséges, hogy eljöjjön.
Tehát még a nehéz napokon is a templomban...
Azok a napok,amikor egy baráttal vitatkozom,Amikor a férjemmel veszekedtem,mert megint elkéstünk. Amikor a szívemnél nehezebb terheket viselve sétáltam be, mégis mosollyal az arcomon álcázva a fájdalmat. Amikor skarlát betűt viseltem, mikroszkóp alatt. Amikor vágytam egy baba fogására, vagy könnyeimmel küzdöttem, ahogy a dalszöveg hangzott. Amikor visszasétáltam félve és összetörve, miután elsétáltam.
Emlékezni fogok rá, Ő még mindig nem mulasztotta el, hogy ott találkozzon velem.
Egy másolás & beillesztés állapot, ami szerintem annyira igaz, és el kell mondani. A templom egy test, egy család, egy hely, ahol szeressük Istent és szeressünk másokat a küzdelmeinken keresztül!
Szeretem az ÉN templomomat!!

Forrás:
https://www.facebook.com/groups/205791839822163/?__cft__[0]=AZV51Fa2_rs1AjCZu6hgPiWLqM0Qrw0tQmL8xvlcFIt9G9t2g2c-5DEFzb-ZQG6j00GsdGwDF4FB11sFTzXUa-FV8PvtXHtolenCPCjx1cXCRwJF1ZQnU2rjvWp2vd_PL3vf3GnxtDrezaATz5WtISonFcYKBoQs70eKA5bXi8JGKeC72CfbtJuBinKeLGEIjAQ&__tn__=-UK-R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése